Hogyan néz ki a beiratkozás? Milyen dokumentumok szükségesek hozzá? Alább találhatók a részletek.
Beiratkozás menete
A beiratkozásnak online és személyes formában is meg kell történnie.
Online beiratkozás
Online az egyetemi éveitek adminisztrációs feladatait támogató Neptun Tanulmányi Rendszeren fogtok tudni bejelentkezni. A felhasználói névként funkcionáló Neptun-kódotokat és a jelszavatok létrehozásának leírását az Egyetemtől elektronikus úton kapjátok meg.
Online beiratkozás (bejelentkezés az őszi szemeszterre): Neptun » Ügyintézés » Féléves regisztráció » 2025/26/1 félévnél Beiratkozás gomb
Az online beiratkozáskor egy bankszámlaszámot is szükséges megadni. A kötelező tantárgyak optimális felvétele érdekében az online beiratkozást érdemes augusztus 23. 8:00-ig megtenni.
Beiratkozási időszak online, Neptunban: augusztus 18. 8:00 - augusztus 29. 12:00
Személyes beiratkozás
Személyes beiratkozás: Új épület, aula
Beiratkozási időszak személyesen: augusztus 25. – szeptember 5.
Időpont foglalás itt érhető el.
Az ügyintézéshez szükséges iratok aláírt másolatát, azok eredeti példányait és a kinyomtatott beiratkozási dokumentumokat egy borítékban vagy fóliatasakban szükséges magatokkal vinni.
Aláírt másolatként:
- középiskolai bizonyítvány azokból a félévekből, melyekből pontot hoztál
- érettségi bizonyítvány
- nyelvvizsga-bizonyítvány(ok)
- többletpontokra jogosító egyéb irat(ok), ha vannak
- személyazonosító igazolvány
- lakcímkártya
- TAJ kártya
- adóigazolvány
Eredeti példány:
- Neptunból kinyomtatott és aláírt beiratkozási lap: Ügyintézés / Kérvények / Leadott kérvények / Beiratkozási lap részeteinél a Nyomtatvány letöltése
- adatkezelési nyilatkozat a Tanulmányi Hivataltól/Csoporttól e-mailen kapott gólyalevélből
- névvel és születési dátummal ellátott igazolványkép
Szükség esetén a Karon fellelhető CopyShopban lehetőségetek van nyomtatni és fénymásolni.